Alanya boys

Den næste morgen beslutter vi os for at skifte hotel, vores hotel var på størrelse med et toilet der var ikke særlig meget plads. Så vi pakkede vores kufferter og checkede ud. Men vi tog brændtrapperne ud af hotellet fordi Ali ville ikke betale ham manden han havde købt tøj af. Så på grund af ham var vi alle sammen på røven. Vi tog en taxa ind mod centrum og fandt et andet hotel som var mere luksiriøs og så fik man også morgenmad i prisen. Det kostede 50 lira per dag at bo der. Vi tjekkede ind på 2 værelser, hver jeg delte værelse med en ven og min bror delte værelse med Ali. Vi lagde vores kufferter og tog ud for at nyde dagen, vi tog på stranden og solede os og det var så fugtigt og varmt men det var dejligt og solen var så skarp at det tog os intet tid at få en god tan.

Senere på dagen tog vi tilbage på hotellet og skiftede tøj til fest tøj. Vi ville gerne se hvordan by livet var i Alanya så selvfølgelig skulle vi i byen. Vi tog først på en Vandpibe Café og fik os noget at drikke hvor vi efterfølgende efter 1 til 1,5 time efter gik ind i en Club som hed Robinson det var en bygning med 3 etager, virkelig lækkert og god atmosfære. Der var mange fra skandinavien lå vi mærke til og så var der mange Alanya boy's som vi kaldte dem, lækkert hår, tank top, shorts og klipklapper og god tan. Byen var meget proppet med mennesker, så vi hoppede fra Club til Club og prøvede lidt af hver. Min ven var blevet træt så han tog taxaen hjem mens vi andre 3 festede videre.

Der var også en gå gade hvor der var butikker på hver sin side, her kunne man købe fake vare i god kopi så det skulle vi da helt klart tjekke ud! på vores vej mødte vi en mand der prøvede at sælge os en billet til noget der hedder boat trip, hvilket er en slags både tur på 6 timer fra kl 9 til 15 hvor der ville være mulighed for et hyggeligt arrangment på båden. Ali sagde ja til ham og han købte 4 biletter til os, for hvor mange penge kan jeg ikke helt huske men det var et højt beløb husker jeg tydeligt. Vores ven som var taget hjem for at sove, blev ikke glad for denne handling som Ali havde foretaget sig og han ville ikke betale Ali for biletten da han mente at manden havde taget røven på os og det blev Ali også sur over så nu ville vi gerne have pengene refunderet. Vi gik tilbage til det sted hvor vi havde købt billetterne alle 4 men manden var ikke til stede så nu tænkte vi "fuck hvad gør vi så nu" men Ali havde et nummer til en af mændende så ham ringede vi til og han sendte os en adresse hvor ham den anden mand var henne som solgte os billetten. Da vi tager hen til adressen går vi alle sammen ind, min bror og vores ven diskutere med manden frem og tilbage og pludselig stopper min bror med at sige noget, mens min ven stadig disktutere med ham men så giver min bror øjne til vores ven for at fortælle ham at der står 2 motherfucking store mænd bag os klar til at gennem tæske os. Så vi havde ikke andet at gøre end at accepter at Ali var blevet taget på røven, og deltage til dette arrangement i morgen.