Part 1

Det var en dejlig sommerdag tilbage i 2016, min bror var allerede rejst til de varme lande hvor han hele tiden sendte snapshot billeder til mig og min ven, nærmest som om han hentydede til at vi skulle komme over til ham. Jeg havde mine forældres hus for mig selv i en helt måned så jeg og mine venner holdte en masse hygge aftener og kaldte på venner og veninder og hyggede hver dag. Men så en dag kiggede vi på billetter jeg kan tydelig huske at det var en søndag morgen og vi købte billeterne med det samme 1 way ticket til Malaga. Vi ryddede op i stuen og værelserne og prøvede at få huset til at ligne alt andet end en afterparty house. Vores fly fløj først om aftenen så vi havde god tid til at pakke osv. Vi ankom til lufthavnen søndag aften, og var i flyet på vej til Malaga det var meget spontant den måde vi organiseret det hele på men hey det lykkes i sidste ende så hvad fanden er problemet.

Vi landede i Malaga uden problemer og jeg havde også snakket med min bror inden vi fløj at vi ville lande på dette tidspunkt så han kunne tage godt imod os. Da vi landede og steg ud af flyet mødtes vi med min bror som stod og ventede på os, han så helt skarp ud og havde fået en god tan man skulle tro at han var fra Spanien. Vi skulle leje en bil så vi tog hen til rent a car shoppen, vi endte med at leje en lækker Mercedes CLA fra årgang 2014, den var super lækker i en hvid farve og med automatgear.

Vi tog ned til p-kælderen for at finde vores bil, da vi fandt den og hoppede ind i den var vi alle sammen slået om kuld, vi var alle sammen i højt humør og nu kunne ferien ikke starte meget bedre. Vi kørte godt 1 times tid ind mod Marbella, men hvad vi ikke havde tænkt over var hvor fanden vi skulle sove henne, min bror havde overnattet i 1 uges tid på et hostel, men hvor skulle jeg og min ven dog sove henne, kl var lidt over 1 om natten, og vi anede ikke hvor vi skulle overnatte. Min bror tog over og sov i hans værelse på hostel mens jeg og min ven besluttede os for at køre ned mod den nærmeste strand og sove i bilen. Det var pisse hårdt at sove i bilen, især fordi sæderne var hårde og vi havde ikke nogen dyne eller pude som sådan. Vi fik sovet i et par timer indtil solen stod op. Vi stod op og ringede til min bror og sagde at vi kommer nu og henter dig og tage dine ting med så vi kan finde en lejlighed vi kan sove i. Vi hentede min bror og ringede rundt for at finde et sted vi kunne sove, vi fik fat i en kvinde som havde en lækker lejlighed som vi kunne bo i, i 3 dage for ca 1000kr. Vi takkede ikke nej for tilbuddet, så vi gav 333kr hver og lejede lejligheden med det samme. Da vi ankom til lejligheden, var vi rigtig glade for at vi havde et sted vi kunne sove og oveni købet var det en luksus lejlighed med en fælles swimming pool. Vi smed vores tasker og ting og tog os et dejligt bad, og gjorde os klar til at nyde dagen. Det blev aften og der var meget liv på gaderne, folk kom fra forskellige lande og hold kæft hvor var der en masse fede biler der kørte rundt, man skulle tro man var med i en amerikansk musikvideo så mange fede biler på en gang. Der kørte Bentley'er og Porscher til Lamborghini og Ferrarier, det var helt vildt at se.