Part 4

Næste morgen var det på tide at køre mod Marbella, vi pakkede vores ting og checkede ud af hotellet. Vi havde heldigvis vores bil så vi kunne køre stille og roligt. På vej til Marbella var det et helvede at køre i bil 4 drenge og her er det sjove dem der sad bag ved de fik ikke air condition på sig så det var kun dem der sad foran der gjorde. Vi skifes med at sidde foran og vi skiftede også chauffør når den ene var begyndt med at kradse af. Vi lavede nogle pit stops engansg imellem hvor vi vi fik købt lidt koldt at drikke og lidt at spise. Efter en lang tur var vi endelig ankommet til Marbella, der var ikke så mange som da vi lige var kommet første gang hvilket betød at mange af turisterne havde rejst hjem pga. sæsonen var ved at nå sin ende. Den opmærksomhed som vi fik da vi første gang var kommet til Marbella fik vi ikke længere på grund af det køretøj vi kørte i. Vi vidste endnu ikke hvor vi skulle sove alt var så uorganiseret da vi var vendt tilbage til Marbella, vi fandt et hotel kl var blevet meget sent om natten, hotellet var et slags sommerhus man kunne leje. Min bror jeg og vores ven fra Libanon snakkede med en mand som stod for udlejningen af sommerhusene, vi snakkede med ham og forklarede om vores situation og han gik med til at give os en nøgle uden at betale, vi blev meget taknemmelige og fortalte ham at han havde reddet vores liv. Jeg løb tilbage til bilen og vækkede min ven op, som havde lagt sig til at sove i bilen. Jeg forklarede ham at vi havde fået en nøgle og vi kunne sove i en seng, han halv sov stadig så han støttede sig op af mig mens vi gik mod sommerhusene.

Den næste morgen stod vi op og jeg og min ven snakkede sammen om at vi var nødt til at tage hjem til Danmark, fordi at vi var endt i sådan en kritisk situation og det tegnede ikke godt. Så vi kiggede på flybilletter til Kastrup fra Malaga enkelt billet og den kostede over 4000 kr, og den steg hver dag. Vi tænkte fuck! hvad gør vi, men så spurgte min ven mig om jeg godt kunne tænke mig at se Paris, og jeg svarede selvfølgelig ville jeg det! Så han fandt flybilletter fra Malaga til Paris til 1000 kr og vi købte 2 med det samme. Ydermere købte vi også 2 flybilleter fra Paris til Kastrup som tilsammen også kostede ca 2000 kr.

Vi tog et dejligt bad og gjorde os klar vi pakkede vores kufferter, og var klar til at køre mod lufthavnen. Min bror og hans ven kørte os til Malagas lufthavn, vi sagde pænt farvel og tak for denne gang og at vi ses i Danmark. Min ven og jeg steg ombord på flyet og var lettet over at vi skulle komme hjem ad, men først skulle vi en tur til Paris og det glædede vi også meget til. Flyturen til Paris tog ikk mere en 1,5 times flyetur, da vi landede i Paris tog vi en taxa til Eiffeltårnet vi fandt en Café og spiste brunch. Vi havde 4 timer i Paris inden vi skulle flyve videre mod Danmark. Efter vi havde spist gik vi en tur omkring Eiffeltårnet og fik taget nogle billeder det var skide hyggeligt. Vi tog også over og prøvede Pariserhjulet som var en fed oplevelse man kunne se ud over Paris og det var et smukt syn. Tiden gik og det var på tide at komme hjem, så vi tog taxaen tilbage til lufthavnen som vi kom fra og checkede vores kufferter ind og heldigvis var vores fly ikke forsinket så vi var klar og parat til at komme hjem af.

Når jeg tænker over hele den oplevelse som jeg har været en del af, tænker jeg tilbage og får et godt grin for det var jo ligesom en fucking film vi startede med at have det godt men vi endte med at ramme bunden. Det var en sjov oplevelse men også ubehagelig især fordi man befinder sig i et andet land og ender i sådan en stram situation, det var en udfordring på mange punkter.