Part 3

Den næste morgen skulle vi aflevere nøglerne tilbage for lejligheden, lejligheden lignede en losseplads, der var sand alle steder i køkkenet og det lignede noget fra en film. Vi skyndte os at rydde op så grundigt så muligt og fik lejligheden til at se lidt pænere ud. Min ven kaldte på mig og sagde jeg skulle komme ind på værelset, han havde haft været sammen med en af pigerne og hele hans lagen var smurt ind i blod, det var virkelig ulækkert man skulle tro at han havde dræbt et menneske, men jeg vidste jo godt hvad dette skulle betyde, at han havde taget pigens mødom. Og der lå også et kondom på gulvet hvor han havde lagt en Zara pose over. Jeg tænkte det her tegner ikke godt, der kom en dame forbi som skulle kontrollere at alt var som det skulle være, hun kom ind og så stuen og begyndte med at rende frem og tilbage, og begyndte med at sige noget på spansk. Min ven var allerede smuttet på dette tidspunkt han skulle nemlig hente bilen. Min bror kom op og diskuteret med damen og hun var helt pissed over at der ikke var blevet ryddet ordenligt op. hun går ind på det værelse hvor min ven havde haft sovet med pigen fra byen i det hun ser lagenet på sengen går hun helt amok og siger " what have you done here" jeg svarede " my friend he fell down yesterday so his albue was covered in blood" hun tænkte ja okay fine. men så, så hun posen på gulvet og inden jeg når at gå hen til hende var det allerede for sent fordi hun sparkede zara posen væk, inden jeg nåede at reagere og der lå kondomet med blod, hun havde den vildeste reaktion "Omg what is this!!!!?" og jeg spillede med "omg what the fuck is that!!!!?" hun sagde " you call your friend right now"!!! jeg gik i panik og vidste ikke hvad jeg skulle gøre, jeg ved ikke hvordan vi gjorde men vi gav nøglerne tilbage og tog vores ting og smuttede over til bilen.

Vi efterlod det store kaos som vi havde skabt bag os os, og kørte mod Madrid men da vi endelig var ankommet der, var det blevet aften. Vi fandt et hotel vi kunne overnatte i for 1 dag da vi skulle videre til Barcelona dagen efter. Vi tog op til hotellet og gjorde os klar til at tage i byen, efter vi havde klædt om osv, fandt vi en nat club som var på 7 etager. Det var noget af en oplevelse selv om der ikke var særlig mange mennesker, fik vi formodet at hygge os.

Den næste dag var det tid til at køre til Barcelone, jeg havde glædet mig til at se Barcelona og Madrid da jeg er Real Madrid fan så det var en fed oplevelse at se Madrid selvom jeg ikke fik set deres Stadion fordi der var lukket. Da vi kørte mod Barcelona tog det os mange timer, vi har en ven der bor i Barcelona så ham skulle vi mødes med. Da vi var ankommet til Barcelona hentede vi Asger, som var helt hyped over at vi kom i en hvid mercedes. Vi tog ud og spiste frokost på en mexicansk restaurant, efter vi havde spist tog vi ind mod noget der mindede om strøget i København. Der var sindsyg mange mennekser og god stemning. Vi kiggede på tøj og vi shoppede løs og alt var godt, senere på aftenen tog vi op til vores hotel og gjorde os klar til at tage i byen. Nat klubberne lå ved en strand som var flere km lang, jeg husker tydeligt at der sad en masse mennesker på stranden, og hyggede. Det var nærmest et liv helt for sig selv. Vi fik ikke lov til at komme ind i nat klubberne, da de fleste nat klubber havde en gæste liste så det var helt udelukket for vores vedkommende. Istedet hyggede vi os på stranden, vi fik gået nogle ture og mødte en masse mennesker som var søde og flinke.

Den næste morgen var en af vores venner kommet på besøg, han havde taget flyet fra Libanon til Barcelona. Han var helt dressed op og var klar til at byde dagen velkommen. Vi andre var helt smadret og sultne. Så vi gjorde os klar og tog ud, men nu var det 7 dag i Spanien hvilket betyder at vi skulle aflevere mercedesen tilbage da vi kun havde en leje kontrakt på 7 dage. Det var nedtur og vi var alle sammen sådan " hvad fanden gør vi, når vi har afleveret bilen tilbage?" anyways mercedesen skulle afleveres, så tre af drengene tog sig af opgaven. I mellem tiden tog jeg ud og spiste morgenmad sammen med Asger som havde boet i Barcelona i 1 års tid, så han kendte gaderne mere eller mindre. Vi fik spist på en hyggelig café og efter vi havde spist tog vi videre til en vandpibe café. Vi havde en hyggelig dag sammen, og det var første gang jeg havde en helt dag med Asger. Drengene ringede og sagde at de var kommet tilbage, så vi mødtes med dem på hotellet. Efter vi alle sammen var samlet igen, tog vi ud og spiste aftensmad på en lækker restaurant som lå inde mod byen. Denne dag var en mere rolig dag, den var meget afslappende og da vi ikke kunne komme ind i nat klubberne tænkte vi fuck it og lavede andre ting.